(Ostatnia aktualizacja: 20 stycznia 2016)
Dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą, dla małych i wielkich przedsiębiorstw, odpowiednia promocja jest wyjątkowo ważną kwestią. To dzięki niej firma może pozyskiwać nowych klientów oraz upowszechniać wiedzę na temat swej działalności. Z myślą o prowadzeniu skutecznych działań w tym zakresie, polskie firmy chętnie sięgają po nowatorskie rozwiązania. Wśród wielu metod walki o klienta popularnością wyjątkową cieszy się reklama w internecie. Na czym polega skuteczność takiej reklamy? Dlaczego jej podstawą jest dobrze prowadzona strona WWW, zajmująca wysoką pozycję w wyszukiwarkach?
Obecnie firmowa strona internetowa to jedna z najważniejszych wizytówek każdej firmy. Trudno wyobrazić sobie prowadzenie działalności gospodarczej bez takiego wsparcia. Dzięki stronie WWW skuteczna reklama w internecie jest łatwiejsza i skuteczniejsza, a wiedza o działalności przedsiębiorstwa dociera do wielu potencjalnych klientów na całym świecie. Dlaczego taka forma promocji jest ważna dla przedsiębiorców? Rola reklamy online oraz takich narzędzi, jak firmowa strona WWW to efekt ogromnej popularności internetu. W 2010 roku z tego narzędzia korzystało ponad 60% Polaków, a liczba ta powiększa się z każdym miesiącem. W czasach, gdy większość osób informacji o firmach, usługach oraz produktach szuka właśnie w sieci, dobrze prowadzona firmowa strona internetowa staje się niezwykle ważnym elementem wspierającym promocję firmy