Dlaczego warto promować się w internecie?

Dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą, dla małych i wielkich przedsiębiorstw, odpowiednia promocja jest wyjątkowo ważną kwestią. To dzięki niej firma może pozyskiwać nowych klientów oraz upowszechniać wiedzę na temat swej działalności. Z myślą o prowadzeniu skutecznych działań w tym zakresie, polskie firmy chętnie sięgają po nowatorskie rozwiązania. Wśród wielu metod walki o klienta popularnością wyjątkową cieszy się reklama w internecie. Na czym polega skuteczność takiej reklamy? Dlaczego jej podstawą jest dobrze prowadzona strona WWW, zajmująca wysoką pozycję w wyszukiwarkach?

Obecnie firmowa strona internetowa to jedna z najważniejszych wizytówek każdej firmy. Trudno wyobrazić sobie prowadzenie działalności gospodarczej bez takiego wsparcia. Dzięki stronie WWW skuteczna reklama w internecie jest łatwiejsza i skuteczniejsza, a wiedza o działalności przedsiębiorstwa dociera do wielu potencjalnych klientów na całym świecie. Dlaczego taka forma promocji jest ważna dla przedsiębiorców? Rola reklamy online oraz takich narzędzi, jak firmowa strona WWW to efekt ogromnej popularności internetu. W 2010 roku z tego narzędzia korzystało ponad 60% Polaków, a liczba ta powiększa się z każdym miesiącem. W czasach, gdy większość osób informacji o firmach, usługach oraz produktach szuka właśnie w sieci, dobrze prowadzona firmowa strona internetowa staje się niezwykle ważnym elementem wspierającym promocję firmy

2 thoughts on “Dlaczego warto promować się w internecie?

  1. Ale po co małemu sklepowi (np. papierniczemu, agd, pasmanteri itp.) która działa lokalnie np. w obrębie jednego miasta strona internetowa? Lokalni klienci i tak się o nim dowiedzą a z poza tego miasta nikt nie będzie zainteresowany. Lepsze w takim przypadku jest lokalna prasa.

  2. Lepsze w takim przypadku jest lokalna prasa.
    Tylko tego typu reklama ma jedną wadę – tylko część mieszkańców miasta kupi tę gazetę , następnie tylko kilkanaście procent z nich zwróci na reklamę w ogóle uwagę a jeszcze mniej będzie nią zainteresowanych.

    Prosta strona-wizytówka (bo lokalnej firmie więcej nie potrzeba) będzie też tańsza niż taka reklama w gazecie i trafi do większej liczby potencjalnych klientów, ponieważ trafią na nią ludzie którzy wyszukują konkretnie takiego sklepu.

    Oczywiście – nie wszyscy korzystają z internetu ale obiektywnie patrząc – jeszcze mniejsza jest grupa tych którzy czytają daną gazetę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *